Elta-Kabel demantovao RTRS

10077
RTRS

Kolektiv Elta-Kabela demantovao je Radio-televiziju Republike Srpske, koja je pisanjem na svom portalu nanijela štetu ovoj kompaniji.

Riječ je o tekstu pod naslovom “Uređivački kolegijum RTRS začuđen stavovima kompanije Elta-Kabel”, u kojem je navedeno da Elta-Kabel iznosi neistine u Dopisu poslanicima Narodne Sskupštine Republike Srpske, zbog tvrdnje da je RTRS deset puta u posljednjih sedam mjeseci objavila negativne priloge o Elta-Kabelu.

– Iz uprave RTRS-a tvrde da je to neistina, te da su priloge o našoj kompaniji radili samo dva puta. Bez ikakvog upuštanja u to da li se radi o namjernim ili nenamjernim greškama urednika, tvrdimo da izneseni podatak na portalu nije tačan. U nastavku navodimo datume svih emitovanja, u očekivanju da će autori članka na portalu i svi čitaoci utvrditi činjenicu da navodi RTRS-a o samo dva emtovanja nisu tačni – navodi se u saopštenju za javnost dobojske kompanije.

U nastavku obraćanja javnosti su detaljno navedeni datumi i termini emisija, sa linkovima ka njima, te imenima emisija i njihovih urednika:

1. 2. maj 2018. u 17:50h http://www.rtrs.tv/av/pusti.php?id=77023, urednik emisije “Računica”, Slađana Kovačević Đukić
2. 3. maj 2018. u 03:00h (R), urednik emisije “Računica”, Slađana Kovačević Đukić
3. 3. maj 2018. u emisiji “Jutarnji program” u 06:50h, http://www.rtrs.tv/av/pusti.php?id=77034 (0:45:24 minut), urednik Tatjana Bursać
4. 14. februar 2018. u 17:50h http://lat.rtrs.tv/av/pusti.php?id=75218, urednik emisije “Računica”, Slađana Kovačević Đukić
5. 15. februar 2018. u 03:00h (R), urednik emisije “Računica”, Slađana Kovačević Đukić
6. 22. novembar 2017. u 17:50, http://www.rtrs.tv/av/pusti.php?id=73188, urednik emisije “Računica”, Slađana Kovačević Đukić
7. 23. novembar 2017. u 03:00h (R), urednik emisije “Računica”, Slađana Kovačević Đukić
8. 18. oktobar 2017. 17:50 http://www.rtrs.tv/av/pusti.php?id=72357, urednik emisije “Računica”, Slađana Kovačević Đukić
9. 19. oktobar 2017. u 03:00h (R), urednik emisije “Računica”, Slađana Kovačević Đukić
10. 23. oktobar 2017. u emisiji “Jutarnji program” u 8:19h http://lat.rtrs.tv/av/pusti.php?id=72455 (2:10:44 minut), urednik Tatjana Bursać.

Na kraju saopštenja kolektiva Elta-Kabela navedeno je i sljedeće:

– Istovremeno, izražavamo žaljenje što je RTRS uz ovaj prilog bez ikakve potrebe objavila i video snimak, te po 11. put iznijela negativne stavove o našoj kompaniji.

Besplatnu aplikaciju portala SrpskaCafe preuzmite ovdje.

1 KOMENTAR

  1. Elta – Kabel…ne moze Vama RTRS nanijeti nikakvu stetu, jer njih niko ozbiljno ne shvata i prihvata. Ne posjedujem TV, ali znam da su Vasi korisnici zadovoljni uslugom.

Comments are closed.